15 1 0 4000 1 https://haktanbozer.com.tr 300

Hp Yazıcı Garanti İşlemleri

Sahip olduğum HP Deskjet 2620 yazıcı 07.05.2018 tarihinde arızalandı. Kağıdı alırken önce normal gidiyor, sonra azcık eğiyor ve almıyordu. Sıkışma olarak diyebilirim. Kağıdı elle dışarı çekmek zorunda kalıyordum. Kağıt buruşmuş şekilde çıkıyordu. Tam sıkışma değil aslında. Ufak bir ön incelemeden sonra garantiye gitmesinin şart olduğunu anladım. Hemen HP destek merkezinin numarasını internetten aramaya başladım. 444 03 07 olarak buldum. Aradım. İlgili menüleri tuşladım ve beklemeye başladım. Müşteri temsilcisi öneri verdi. Fişten çıkartın, 1 dakika bekleyip takın ardından tekrar deneyin şeklinde. İşe yaramadı. Çünkü fiziksel olarak sorun vardı. Hemen kayıt oluşturdular. Ad soyad, telefon numarası, e-posta adresi gibi bilgilerin yanında adres de istediler. Çünkü evden kargo gelip alacaktı. Kayıt numarası verdiler ve bir yere not almamı dediler. UPS kargo 5 gün içinde alacak dediler. Bu arada yazıcıyı alalı daha 15 gün falan olmuştu. Hemen ürün kaydını yapmıştım ben. O yüzden sistemde garanti gözükmesi sıkıntılı olmadı. Orijinal kutusu da duruyordu. Kutusuna koyup üzerine ad soyad, telefon numarası ve verdikleri kayıt numarasını yazmamı dediler. Paketlemeyi yazdım. Burada yanından çıkan kullanma kılavuzu gibi şeyleri paylaşmıştım. Hemen oraya baktım. Nasıl paketleme yapmam gerekeceği söyleniyordu. Sadece cihazı gönderin, güç kablosu, usb kablosu, kartuş gibi şeylere ihtiyaç yok diyorlardı. Fakat kutularken kartuşları içinde unuttum 🙂 Sonra fark ettim. Neyse sürece devam edeyim.

09.05.2018 tarihinde UPS kargo adresime gelip kargoyu aldı. Ertesi gün yani 10.05.2018 tarihinde saat 10.46 da telefonuma HP DESTEK başlıklı SMS geldi. Göndermiş olduğum ürünümün seri numarası ve kayıt numarası yazdı ilk önce. Sonrasında hpdestekmerkezi.com adresine giriş yaparken kullanacağım şifre geldi. Aynı mesajlar e-posta adresime de geldi. Sitede gözüküyordu hemen. SMS in geldiği saatte onarım merkezine de girmiş. Saat 14.53 de Onarımda yazısı gözükmeye başladı. 16.38 de gene SMS ve e-posta geldi. Ürünümün onarımının tamamlanıp yola çıktığıyla ilgili. Hemen siteye baktım. Saat 16.26 da kargo departmanına çıkışı, saat 16.38 de ise kargo çıkışı yapılmış. E-posta adresime gelen mesajda ve internet sitesinde takip etmem için gereken takip numarası ve bağlantı verilmişti. 11.05.2018 tarihinde de elime ulaştı. Açıkçası kartuşla yolladığım için endişeliydim. Çünkü dolum seti ile dolumunu yapmıştım. Ama kutuyu açtığımda kartuşları da aynen yollamışlar. Ayrıca tamir faturası, belgeleri ve yazıcının çalıştığına dair 5 tane test çıktısı yollamışlar. İşlemleri değerlendirmem için hpfeedback.com/repair adresinde kullanılabilir kod yollamışlar. Bu anketi tamamlarsam adıma Lösev’e 5₺ bağış yapacaklarmış. Hemen doldurdum.

İşlemler toplam 5 iş günü sürdü. Kargoyu aldıktan sonra hemen onarılıp yollanması güzel oldu. Fakat ilk ay arıza çıkardı diye sıfırını veya bir üst modelini yollamalarını beklerdim 😀 Sandisk den sonra beklentim arttı sanırım 🙂

Yolladıkları belgeleri atayım.

Değerlendirme testinin kodunun yer aldığı belge

Onarım kaydı evrakları

Paylaş:
Önceki Yazı
AliExpress Müşteri Hizmetleri ile İletişim Kurmak
Sıradaki Yazı
“Briefly unavailable for scheduled maintenance. Check back in a minute.” Hatası